Krótkie podsumowanie 2015 roku w e-commerce

ipad

Największy sukces? Wolumen sprzedaży online w Polsce oraz kontynuacja dwucyfrowego tempa rozwoju tego sektora handlu. Bardzo pozytywnie odbieram coraz większe zaangażowanie firm w budowanie swojej strategii omnichannel. To dobrze prognozuje na przyszłość w kontekście nowych, lepszych doświadczeń zakupowych klientów.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Misja handlowa w Izraelu. Czy warto?

enjoy work

Polski MSZ zorganizował misję dyplomatyczną do Izraela w towarzystwie wybranych polskich firm, które w wyróżniają się wyjątkowymi osiągnięciami w dziedzinie zaawansowanych technologii. Jako Softhis mieliśmy przyjemność prezentować polską branżę ICT. Przy tej okazji chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami i odpowiedzieć na tytułowe pytanie – czy warto? 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

e-commerce i m-commerce w liczbach

e-commerce

Zastanawiałem się, jaki łączny wolumen sprzedaży zostanie osiągnięty w sektorze e-commerce. Czy faktycznie wzrosty są dwucyfrowe? Jak zmiany technologiczne i upodobania konsumentów wpływają na rozwój handlu za pośrednictwem urządzeń mobilnych? Krótko i na temat. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Jak rozpocząć współpracę z dostawcą rozwiązań IT?

Jak rozpocząć współpracę z dostawcą rozwiązań IT?

Wdrażanie projektu technologicznego ma swoją specyfikę. Jak dobrze się do niego przygotować i na co zwracać uwagę zanim podpiszemy ostatecznie umowę?   Start, tylko od czego? Początek to przede wszystkim uświadomienie sobie potrzeby biznesowej wprowadzenia nowego rozwiązania i zagospodarowanie środków własnych lub poszukiwanie dofinansowania na jego realizację. Określenie choćby zarysu ostatecznego produktu pozwala na sprawniejsze […]

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Nie rok, ale lata mobile!

mobile in business

Oprogramowanie ma wymierny wpływ na rozwój rynku mobilnego: urządzeń, oferowanych usług oraz aplikacji. To jak bardzo jesteśmy dzisiaj przywiązani do naszych smartfonów i tabletów wynika z dwóch czynników: technologicznych możliwości oraz potrzeb wynikających ze sposobu życia.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Chmura dla MŚP. To poprawa czy spadek bezpieczeństwa?

bezpieczeństwo IT

Cloud computing jest na fali wznoszącej od kilku lat. Dane m.in. Gartner, IDC czy Goldman Sachs wskazują – że ten trend utrzyma się na dłużej, także w sektorze MŚP, który coraz chętniej sięga po nowoczesne i tanie we wdrożeniu aplikacje webowe. Ale dylemat bezpieczeństwa danych w chmurze pozostaje i wymaga szerszej polemiki.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Aplikacja mobilna czy strona internetowa?

Aplikacja mobilna czy strona internetowa

Kilka słów analizy o tym, jak i kiedy myśleć o wdrożeniach aplikacji mobilnej lub mobilnej strony internetowej.    Czy tworzenie aplikacji mobilnych jest trudniejsze niż budowanie stron www? Czy kryją się tu jakieś pułapki? Aplikacje pod względem technologicznym są bardziej skomplikowanymi narzędziami, niż strony mobilne.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej