Z laptopem na plaży

thailand-2113685_1280-750x410

Popularność pracy zdalnej rośnie. Jest to zdecydowanie jedna z charakterystycznych cech branży technologicznej, ale nie tylko. Praca poza biurem firmy ma wiele aspektów. Tak naprawdę każde miejsce gdzie znajdziemy dostęp do gniazdka elektrycznego (czasem nawet najbardziej wytrzymała bateria potrzebuje doładowania) i  co ważniejsze Internetu nadaje się znakomicie na miejsce pracy.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Rekrutacja, po co ten stres

workplace-1245776_1280

Przeciętny proces rekrutacji nie jest skomplikowany, ani nie kryje zazwyczaj żadnych tajemnic. Czasem warto sobie uporządkować doświadczenia własne oraz kolegów i koleżanek, by móc w przyszłości zupełnie bez żadnych nerwów uczestniczyć w procesach rekrutacyjnych. Większość porad, czy sytuacji można odnieść przecież nie tylko do branży IT, której specyfika jest niewątpliwa, ale również do firm o […]

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Otwórz oczy

person-690245_1280

Ostatnie dwa dni upłynęły mi pod znakiem Open Eyes Economy Summit. Konferencja ta, zorganizowana przez Jerzego Hausnera i Mateusza Zmyślonego, poświęcona została ekonomii wartości. Ekonomii, która nie jest nastawiona na zysk, czyli jak skomentował były premier Włodzimierz Cimoszewicz – kolejny szalony plan Jurka Hausnera. OEES to wydarzenie ogromnie ciekawe, organizatorzy zgromadzili wielu interesujących prelegentów. Dzień […]

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

9% globalnego handlu będzie online

online shopping

Tak wskazuje Forrester na 2016 rok. Biorąc pod uwagę wolumen są to pieniądze liczone w setkach miliardów dolarów. Mamy w tym udział. Prawie 10 miliardów dolarów zostanie wydane w polskim sektorze e-commerce. Ale warto się przygotować do tego, bo jesteśmy na etapie zmian, które na kilkanaście lat do przodu będą warunkować kierunek rozwoju handlu.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Krótkie podsumowanie 2015 roku w e-commerce

ipad

Największy sukces? Wolumen sprzedaży online w Polsce oraz kontynuacja dwucyfrowego tempa rozwoju tego sektora handlu. Bardzo pozytywnie odbieram coraz większe zaangażowanie firm w budowanie swojej strategii omnichannel. To dobrze prognozuje na przyszłość w kontekście nowych, lepszych doświadczeń zakupowych klientów.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

e-commerce i m-commerce w liczbach

e-commerce

Zastanawiałem się, jaki łączny wolumen sprzedaży zostanie osiągnięty w sektorze e-commerce. Czy faktycznie wzrosty są dwucyfrowe? Jak zmiany technologiczne i upodobania konsumentów wpływają na rozwój handlu za pośrednictwem urządzeń mobilnych? Krótko i na temat. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Aplikacja mobilna czy strona internetowa?

Aplikacja mobilna czy strona internetowa

Kilka słów analizy o tym, jak i kiedy myśleć o wdrożeniach aplikacji mobilnej lub mobilnej strony internetowej.    Czy tworzenie aplikacji mobilnych jest trudniejsze niż budowanie stron www? Czy kryją się tu jakieś pułapki? Aplikacje pod względem technologicznym są bardziej skomplikowanymi narzędziami, niż strony mobilne.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej

Współczesny konsument: chcę kupić tu i teraz!

współczesny konsument chce kupić tu i teraz

Sklep internetowy zachowujący standardy usability oraz posiadający atrakcyjną szatę graficzną już wkrótce przestanie być wystarczającą zachętą do zakupów. Powodem jest rozwój technologii w tym przede wszystkim mobilnych, które zmieniają nasze zwyczaje konsumenckie w stopniu większym, niż się to powszechnie wydaje. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Czytaj więcej